وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

منابع آزمون کارشناسی ارشد - مجموعه معماری

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

شاید کم و بیش از منابع گرایش مجموعه معماری در کنکور ارشد آشنا باشید. ولی این منابع بقدری زیاد و متنوع هستند که تشخیص منابع درست و کارآمد از منابع دیگر بسیار سخت شده است! بین منابعی که در سایت‌ها و مراکز آموزشی مختلف دیدم، بنظر خودم لیست مرکز معماری ایران کاملتر و دقیتر به نظر می‌رسد. برای دریافت در ادامه مطلب همراهم باشید.

دریافت در قالب PDF

نظرات (۳)

وبلاگ بسیار پر محتوا و خوش تراشی دارید. با افتخار لینک شدید
سلام
ممنون دوست عزیز
بعضی از این رفرنس خایی رو که لطف مردید فرستادید رو دارم
و به همون ترتینی که شما گفتید مرتبشون کردم که به امید خدا بخونم
می شه این رو هم بدونم شما چه کتابها و جزوه هایی رو خوندید و با چه ترتیب و چه زمان بندی ای ؟ ....
ممنون از لطفتون
پاسخ:
سلام

من خودمم براساس اولویت ستاره‌ای که گفتم مطالعه می‌کنم چون با صحبتی با اکثر نفرات برتر داشتم تاکید بر خوندن چندبار یک کتاب بجای خوندن چندین کتاب بود. دلایل اینکار هم مشخصه؛ جلوگیری از عدم تمرکز، جلوگیری از ازدیاد منابع، تاکید بر تسلط منابع وغیره ...

با توجه به اینکه منم امسال تو کنکور شرکت می‌کنم تابستان فرصت مناسبی بود که بتونم بعد از مطالعه منابع به نتایجی درباره ارجحیتشون منابع نسبت به همدیگر برسم و به امید خدا با شروع ازمون‌های آزمایشی به مطالعه این منابع می‌پردازم. برای بعضی درسا هم از جزوه‌هایی که گفتم استفاده می‌کنم. 

البته داشتن دفتر برنامه‌ریزی برای داشتن مسیر مشخص، خوب و بنظرم الزامیه!

موفق باشید.
سلام ،من فرصت نمیکنم این همه منابع رو بخونم ،کتابهایی وجود نداره که جامع باشه و تقریبا همه مباحثو پوشش بده،اگه راهنماییم کنین ممنون میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی