وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

برداشت از بناهای تاریخی

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

درس برداشت از بناهای تاریخی، بعنوان اولین کار گروهی جدی‌ای بود که در این ترم انجام دادیم. واقعا سخت بود! ولی تجربه خوبی بود. بعد از کلی گشت و گذار در شهر و شناسایی آثار تاریخی مختلف (من بعنوان کسی که چندین سال هست در این شهر هستم ، اسامی خیلی از مکان‌ها اولین با بود که به گوشم می‌رسید!) مکان‌های مورد نظر را که مسجد قره‌آغاج بود، رسیدیم. چون مسجدی که انتخاب کرده بودیم کوچک بود مجبور شدیم که مسجد داش مسجد را هم به پروژه‌مان اصافه بکنیم. بعد از کلی جست‌وجو در مورد اینکه چطور شیت‌بندی نهایی را ارائه بکنم به نتیجه خاصی نرسیدم و آخر سر خودم آستین‌ها را بالا زده و شروع به شیت‌بندی کردم! فایل‌های شیت‌بندی که درواقع پروژه تحویل نهایی من هست را برایتان قرار داده‌ام. در ادامه مطلب همراه من باشید.


ماکت مسجد قره‌آغاج که از نمونه سه بعدی شده آن الگو گرفته و ساختیم:





نظرات (۳)

sallam che sayte khobi dari man in term bardasht daram.che sakhte....
پاسخ:
خیلی ممنون. نظر لطفتونه. برداشت سخت هست ولی لذت بخشه. البته بهتر اینه پیش زمینه و مطالعات از معماری اسلامی داشته باشین تا از این درس لذت ببرین.
بسیار عالیست
سلام
خیلی سایت جالب و پر محتوایی دارین علتش هم دسنویس بودن سایتتونه . ممنون که اطلاعاتتون رو در اختیار سایرین قرار میدید من هم یک سایت معماری دارم که تازه راه انداختمش. دوستان اگر تمایل داشتید میتونید یه سری به سایت من بزنید.
باز هم ممنون از زحماتتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی