وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

عکاسی از بالای آسمانخراش

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

کارلوس آیستا، عکاس معماری، در اقدامی جالب و البته هیجان‌انگیز اقدام به بالا رفتن از آسمانخراش‌های پاریس کرده و در حالی که از ساختمان آویزان است از دید‌های مختلف تصاویری را با دوربین خود ثبت کرده است. با هم نگاهی به این تصاویر زیبا می‌اندازیم.

آیستا عکاس آزادی است که بیشتر در حوزه معماری فعالیت می‌کند. او اخیرا در اقدامی جالب از ساختمان‌های مختلف در پاریس نظیر La Tour Eiffel ، La Grande Arche De la Defense , CNIT و ... به سبک کوهنوردان آویزان شده و شروع به عکاسی از دید‌های مختلف کرده است.

او با آویزان شدن از کنار ساختمان‌ها و ثبت تصواویر پرسپکتیو‌های عجیبی از سهر خلق کرده است. بخصوص در تصاویری که از شیشه‌های ساختمان گرفته است. به عقیده وی ،‌او  با آویزان شدن و گرفتن این تصاویر بعد دیگری از معماری را نشان داده است. آیستا ابراز امیدواری کرده است که باز هم بتواند از بخش‌های مختلف شهر عکس گرفته و دیدها و پرسپکتیوهای نهان را نشان دهد.




Dezeen

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۴
  • ۹۳۷ نمایش
  • احسان داننده

عکاسی معماری

آسمانخراش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی