وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

صفحه فیسبوک یک معمار

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

با توجه به اینکه بعضا تصاویر یا مطالبی که قصد انتشار آن را دارم پتانسیل ارسال به عنوان یه پست مجزا را ندارند، تصمیم گرفتم تا صفحه اختصاصی وبلاگ را در فیسبوک ایجاد کنم تا راحت‌تر بتوان این مطالب را منتشر کرد. بدلیل گستردگی مطالب و وقت کمی که دارم، خودم به همراه چند نفر دوستان صفحه را مدیریت خواهیم کرد. اگر که مایل به مدیریت هستید حتما پیغام بگذارید. تبلیغ و لایک صفحه فراموش نشود!


صفحه فیسبوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی