وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

اسکیس | استاد سوران شنگه‌پور

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

استاد سوران شنگه‌پور یکی از ماهرترین استاید در زمینه اسکیس معماری هستند که در دانشگاه‌های ارومیه و علم و صنعت سابقه تدریس دارند و بنده تجربه شاگردی ایشان را داشته‌ام و آن را جزو افتخارات خودم می‌دانم. مجموعه‌ای که برایتان آماده کردم شامل اسکیس‌های ایشان در زمینه‌های مختلف با موضوعات آزاد هستند و مطمئنا می‌توانند الگوی خوبی برای تمرین اسکیس باشند.

دریافت

نظرات (۱)

سلام
من فارغ التحصیل رشته معماری و در حال حاضر مدرس هنرستان هستم
امسال تصمیم گرفتم کنکور ارشد معماری شرکت کنم
هم از جو درس خوندن فاصله گرفتم و هم وقت زیاد برا خوندن ندارم
هرچند تا حدودی با درسهایی مثه مصالح عناصر و تاسیسات و مبانی در ازتباط هستم
اما خواستم ازتون کمک بگیرم راهنماییم کنید چه درسهایی خوندشون مفیدتره و رتبه ی بهتری رو تو وقت کمتر برام خواهد آورد
اگه کمکم کنید ممنونتون میشم
با همین بلاگفا یا این ایمیل آدرس در دسترس خواهم بود
atasay.blogfa.com
atasay_aga@yahoo.com
بازم ممنونم و امید موفقیت همیشگی براتون دارم
پاسخ:
سلام

قبلا در پستی درباره منابع ازمون ارشد صحبت کرده بودم. 

http://1memar.blog.ir/1392/03/13/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C

با توجه به اینکه فرصت شما کمه و بدنبال منابع اصلی هستید بهتره فقط به مطالعه منابع 5 ستاره در اولویت اول و منابع 4 ستاره در اولویت دوم بپردازید. برای درس‌هایی مثل فن میتونید از جزوه‌های آقای سروش‌نیا استفاده بکنید. برای تاریخ جزوه‌های خانم قابوسی و  عسکری هم مفید هستند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی