وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

کروکی روستا 1

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

هفته قبل قرار بر این بود تا همه کلاس از روستاهایی که برای بررسی و ارائه طرح انتخاب کرده‌اند کروکی بکشند و بیاورند تا نمایشگاهی در سالن دانشکده برگزار بکنیم. در نمایشگاه کارهای خیلی خوبی ارائه شده بود و از میان تقریبا 50 کروکی بنمایش درآمده کروکی یکی از همکلاسی‌های خانم رتبه یک شد و کروکی من هم رتبه دوم شد و البته رتبه سوم هم از خانم‌ها شد. برای دیدن کروکی‌های منتخب (رتبه یک و دو)، ادامه مطلب با من باشید.

(برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید)


رتبه اول - کروکی اول خانم کَستوانی


- رتبه اول - کروکی دوم خانم کَستوانی


- رتبه دوم - کروکی اول خودم!


- رتبه دوم - کروکی دوم خودم!


در صورتی که تصاویر با کیفیت دیگر کارها بدستم برسد این پست را آپدیت خواهد کرد.

نظرات (۶)

روی پوستی یا کالک؟
پاسخ:
پوستی!

راستی یه مسابقه هم همین هفته هست، اونا رو هم میگذارم. 
بچه های ما واسه روستا عکس میگرفتن میذاشتم زیر پوستی خطای اصلی میکشیدن بعد جزییاتو اضافه میکردن.شما که اینکارو نکردین.نه؟

پاسخ:
من از رو عکس میکشم، زیرش نمیذارم!

اینم طرح نصف و نیمه کاری که واسه شنبه دارم کار میکنم:

http://nuca.comxa.com/up/548a4ac7ad6e.jpg
بعد میگم 3 روز رو یه کروکی وقت میذاری میگی نه!!! برادر من سرعت هم مهمه !!!
پاسخ:
آخه سه روز کجا بود اینی که دیدی بعد 3 دقیقه کشیدم :D
واسه همینه 3 روزه عکس میخوای :v
پاسخ:
:V
خیلی خوبه، آفرین
خوبه افرین.میشه عکس واقعی شم بزاری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی