وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

در ادامه سلسله موضوعات مربوط به محورهای اصلی همایش و در راستای تاکید بر جایگاه حضور انسان در شهر،شورای سیاست گزاری همایش ملی " شهرسازی انسانگرا " در نظر دارد با همکاری انجمن علمی شهرسازی ومعماری مسابقه ای با موضوع طراحی فضاهای شهری و معماری برگزار نماید. آثار ارسالی به مسابقه باید از بینطرح های نهایی دوره کارشناسی، طرح های دانشجویی دوره کارشناسی ارشد و پایان نامه های کارشناسی ارشدرشته های معماری، معماری منظر، طراحی شهری و سایر رشته های مرتبط با موضوع مسابقه باشد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه، پس از ثبت نام در بخش مسابقه در سایت همایش و دریافت فایلفرمت ارائه شیت ها، مدارک طرح خود را با توجه به راهنمای چیدمان، تنها در یک شیت تنظیم کرده و فایل نهاییبر روی لوح فشرده را در فرمت PSD به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. لازم به ذکر است داوران مسابقه از بین اعضای کمیته علمی همایش انتخاب خواهند شد. به تمامی آثار پذیرفته شدهجهت نمایش در نمایشگاه گواهی ارائه اثر تعلق می گیردو در پایان به سه طرح برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.


تقویم مسابقه:

 

شروع ثبت نام و دریافت فرم از سایت مسابقه : از دهم تا 30 ام آبان ماه 1392

 

هزینه ثبت نام: 300000 ریال

 

زمان برپایی نمایشگاه: 9 آذر ماه 1392 - همزمان با برگزاری همایش

 

تذکرات:

 

• هر شرکت کننده میتواند حداکثر یک فضای معماری و شهرسازی طراحی نماید.

 

• با توجه به حقوق معنوی طرح ها، هرگونه عواقب حقوقی ناشی از چاپ و انتشار طرح ها توسط برگزار کنندهمسابقه، برعهده شرکت کننده خواهد بود.

 

• کلیه مدارک باید مطابق با نیازهای مسابقه و در مدت زمان مقرر به دست هیئت برگزارکننده برسد و در غیر اینصورت از لیست شرکت کنندگان حذف خواهد شد.

 

• طرح های ارسالی عودت داده نمی شود.

 

تحویل مدارک:

 

• فایل شیت طراحی شده در فرمت PSD بر روی لوح فشرده تا تاریخ اعلام شده می بایست به دبیرخانه همایشملی شهرسازی انسانگرا تحویل گردد.

 

• آدرس دبیرخانه : قزوین، خیابان شهیدبابایی، بلوار نخبگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، دانشکده معماری

 

و شهرسازی، معاونت پژوهشی، دبیرخانه همایش ملی شهرسازی انسانگرا.

 

• جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09370832021 و یا در ساعات اداری با تلفن 3670058-0281

 

تماس حاصل فرمایید.

 

برگزار کننده :

 

انجمن علمی شهرسازی وانجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

 

پیشنهادها برای تهیه شیت ارائهی طرح:

 

• با توجه به حجم بالای فایلها ی نهایی، قابلیت ارسال توسط ایمیل وجود نخواهد داشت، لذا فایل ها باید در فرمتTIFF یا PSD

 

با حفظ لایه ها بر روی لوح فشرده تحویل گردد. بدون تغییر کیفیت

 

• خودداری از واردشدن به فضای کادر مورد نظر در نمونه کار

 

• ترجیحا کمتر از نوشته استفاده شده و از درج عناوین غیرضروری برای نقشه ها خودداری شود. در صورت لزومِ بهکاربردن متن و یا عنوان نقشه، از این فونت و اندازه ها استفاده شود (نوع فونت و اندازه ها بر اساس نوشته ی زیرشیت و برای هماهنگی و جلوگیری از تحت تاثیر قرارگرفتن آن به وسیله ی متون درون شیت پیشنهاد شده اند.)

 

• فونت فارسی  (B mitra) معمولی (غیر بولد یا ایتالیک، مگر در موارد لزوم تاکید یا درج اسم خاص و...)با اندازهpoint (25 -24) برای متون و 38 برای عناوین مهم

 

• از به کاربردن پس زمینه برای شیت، به صورت بافت یا عکس اکیدا خودداری کنید.

 

• از کادر یا سطوح رنگی ساده، مگر در موارد نیاز به تاکید بر یک عنصر خاص در شیت و یا خواناتر شدن آناستفاده نشده و حتی الامکان از رنگ های خنثی تر استفاده شود.

 

• پیشنهاد می شود نظر به تعداد زیاد آثار نمایشگاه، برای خوانایی بهتر آثار و فراتر نرفتن از حوصله و زماننمایشگاه و بازدیدکنندگان از به کار بردن تعداد زیاد مدارک، متن طولانی و پرکردن بیش از حد شیت خودداریشده و تنها مهمترین مدارک، با استفاده از فضاهای منفی کافی و مناسب که در خوانش شیت تاثیر مثبت خواهندداشت استفاده شود.

 

وب سایت همایش: www.ncau.ir


مهراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی