وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

یک معمار یک ساله شد

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ق.ظ

سال قبل در چنین روزی وبلاگ متولد شد. وبلاگی که واقعا دوستش دارم و در تمام این روزها و ماه‌ها سعی داشتم تا بهترین مطالب و جدید‌ترین آنها را بدون کپی‌کاری در آن قرار دهم. در طی این روزها بعضا بخاطر مشغله زیاد دانشگاه ارائه مطالب جدید طول می‌کشید ولی تلاشم این بود که وبلاگ همیشه فعال بوده و این مدت زمان کاهش پیدا کند که تا حدودی موفق بودم و تا حدودی هم نه! 
طی انجام پروژه‌ها همیشه این دغدغه برای من بوجود می‌آمد که چطور باید این درس ارائه شود؟ شیت‌بندی باید چطور باشد و ... ولی منبعی که بتواند کمکم کند، پیدا نمی‌کردم، برای همین تصمیم گرفتم تا خودم شروع کنم و پروژه‌های شخصی خودم را در کنار سایر مطالب در وبلاگ قرار دهم تا حداقل کسانی که بعد از من این درس را پاس می‌کنند اطلاعات مختصری از ارائه آن داشته باشند. بهرحال در طی این روزهای پر فراز و نشیب فعالیت‌های زیادی انجام شد و خواهد شد و نمی‌دانم که چقدر در این راه موفق بوده‌ام یا شاید هم اصلا نباشم، ولی امیدوارم در سال آینده که منتهی به کنکورم هم خواهد بود فعالیت وبلاگ ادامه پیدا کند و بیش از پیش موفق باشد. 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۴
  • ۶۹۳ نمایش
  • احسان داننده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی