وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

باشگاه آس رم ایتالیا از طرح استادیوم 52 هزار نفری خود که قرار است در حاشیه پایتخت ساخته شود، پرده برداری کرد. این استادیوم به نام " دلا روما " نام گذاری شده و توسط شرکت woods bagot اجرا خواهد شد. علارغم ورزشگاه فعلی باشگاه، استودیو المپیکو، ورزشگاه جدید فقط برای برگزاری فوتبال ساخته می‌شود و سعی بر آن است تا هر صندلی حداکثر دید به میدان را فراهم کند. طراحی استیل و شیشه در پوششی توری شکل به جنس سنگ پیچیده که استادیوم را می پوشاند و به نوعی تعبیری داینمیک جدید از قوس‌های کلوسئوم ارائه می کند، این در حالیست که پوشش شیشه‌ای شفاف و سایبان تفلونی تماشاگران را از عوارض طبیعی حفظ می‌کند.

جیمز پالوتا رئیس باشگاه آاس رم  در این خصوص گفت:

" استادیوم جدید ما با 52 هزار نفر ظرفیت، آماده خواهد بود لرزه بر اندام حریفان بیاندازد.با استادیو دلا رما می خواهیم دوباره شکوه و قدرت کولوسیوم را احیا کنیم. هدف ما ساخت ورزشگاهی است که در آن هواداران نزدیک زمین مسابقه هستند، برخلاف استادیو المپیکو. ما ورزشگاهی برای مسابقات فوتبال طراحی کردیم که تداعی کننده بنایی است که نماد این شهر است، کولوسیوم. "




Designboom

Tarafdari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی