وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

Heijmans، شرکت آلمانی ساخت پل هوشمند، از پروژه خودش پرده برداری کرد: پل فلزی 3D-Printed در قلب آمستردام. طراحی شده توسط طراح آلمانی: یوریس لارمن.

  • معین کارگری

نورپردازی بناها و فضاهای سیدنی استرالیا، در قالب رویداد سالیانه هنری نور، به نام Vivid Sidney اتفاق می افتد. این فستیوال 18 روزه، سیدنی را به سرزمین عجایب مجسمه های هنری نور تبدیل می کند و بزرگترین گالری هنری فضای باز دنیاست. Vivid Sidney  تا 8 ژوئن ادامه خواهد داشت.

  • معین کارگری

Jacques Audiard (کارگردان فرانسوی)، برای کارگردانی فیلم سینمایی Dheepan، با بازی Jesuthasan Antonythasan و Kalieaswari Srinivasan یرنده نخل طلای کن شد.

فیلم درباره یک جنگاور سریلانکایی است که به فرانسه فرار می کند و به عنوان سرایدار در حومه پاریس مشغول کار می شود و ...

Vincent Lindon برای فیلم The Measure Of The Man برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و Emanuelle Bercot برای بازی در فیلم Mon Roi و Roony Mara برای بازی در فیلم Carol برنده جایزه بهترین بازیگر زن شدند.

  • معین کارگری

آیا دوست دارید در هر جایی که انتخاب می کنید، امکان زندگی داشته باشید؟ اکوکپسول تخم مرغی شکل کوچک، خانه ای با مصرف انرژی بهینه است و می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

طراحی شده توسط Nice-architects ، انرژی این خانه قابل حمل، توسط خورشید و باد، تامین می شود، همچنین قابلیت جمع آوری و تصفیه آب باران را هم دارد.

  • معین کارگری