وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

Zayed university | گروه BRT architekten و هادی تهرانی

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سایت پروژه بین ابوظبی و فرودگاه بین‌المللی شهر قرار دارد. دانشگاه زاید بخشی از یک مستر پلان طراحی شده با هدف شاخص‌سازی ورودی ناحیه‌ای بعنوان "Capital District" می‌باشد و توسط گروه‌های BRT architekten و hadi teherani interior GmbH توسعه می یابد. پروژه ترکیبی از المان‌های معمارانه و مهندسی سنتی و معاصر را شامل می شود که ریشه در میراث ملی و فرهنگی امارت متحده عربی دارد. 

با توجه به افزایش تقاضا در دوره لیسانس، دانشگاه تصمیم به ساخت پردیس جدیدی گرفت که به دانشگاه امکان گسترش و توسعه برنامه های موجود و ایجاد یک مرکز تحقیقاتی دانشگاهی با حداکثر استارندارد جهانی را می‌دهد که به این ترتیب امکان ارائه تسهیلات به 6000 دانشجو فراهم شده و در آینده به کالج بین‌المللی زاید می‌پیوندد که به دانشجویان با ملیت‌های مختلف در بالاترین سطح خدمات آموزشی ارائه می‌کند. 

سایت 80 هکتاری پروژه شامل ساختمان‌های مدیریت و اعضای هیئت علمی، کلاس‌ها، آزمایشگاه‌های علمی و کامپیوتر، کتابخانه 18000 مترمربعی و کافیه تریا می‌شود. علاوه بر این مجموعه ورزشی و مرکز کنفرانس با آخرین تکنولوژی روز ساخته شده و توانایی میزبانی رخدادهای ملی و بین‌المللی را دارد. با توجه به اینکه بیشتر یادگیری در خارج از محیط کلاس‌های درس اتفاق می‌افتد، تیم طراحی، تعدادی فضا را ایجاد کرده که باعث تشویق و ترغیب ارتباط جمعی و اجتماعی می‌شود.



Designboom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی