وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

وبلاگ یک دانشجوی معماری

اخبار دنیای من

نویسندگان

هتل whitepod eco در سوئیس

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

در قلب کوه های آلپ در سوئیس، تجربه متفاوت اقامتی انتظار گردشگران این منطقه را می‌کشد. هتل "وایت پُد - اکو لاکچری" در منطقه les giettes قرار دارد و شامل 15 چادر گنبدی ژئودزیک (5 خانوادگی و 10 استاندارد) می‌شود. هر کدام از این چادرها منظری شگفت‌انگیز به طبیعت و کوه‌های اطراف دارند. هر کدام از چادرها به تراس چوبی مجهز و با امکاناتی مجهز شده تا ضمن ایجاد ایمنی کافی، دید مناسبی به اطراف ایجاد کند. 

اتاق‌های استاندارد با تجهیزاتی نظیر تخت خوابی بزرگ، حمام، توالت، اجاق چوب، اجاق گاز و یک اشکوب که می‌توان بر آن تخت اضافی قرار داد، مجهز می‌شود. چادرهای خانواده نیز تقریبا شامل همان امکانات قبل می شود با این تفاوت که در اشکوب آن می‌توان دو تخت اضافی برای کودکان در نظر گرفت. هر چادر ظرفیتی معادل 2-4 نفر دارد. پنجره‌های بزرگ اجازه ورود مقادیر زیادی از نور خورشید به به داخل را می‌دهد که پس‌زمینه‌ای فوق‌العاده با ترکیبی از بافت محیط بوجود می‌آورد. به عنوان نتیجه‌ای از سبک طراحی در این هتل می‌توان گفت که نوعی متفاوت از فعالیت‌های بیرون از محیط داخل را تعریف می کند به شکلی که تعادلی جالب بین تعطیلات آخر هفته و کمپینگ را به وجود می‌آورد.


Designboom

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • ۱۱۷۶ نمایش
  • احسان داننده

هتل whitepod eco

whitepod eco hotel

گنبد ژئودزیک

whitepod eco

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی